Last modified: 2018-02-12
Abstract
Keywords
References
1. Герганов, Е. Памет и смисъл. София: Наука и изкуство, 1987.
2. Кръстев, В. Модели на туристическа регионализация на световното пространство и мястото на България в тях. Проблеми на географията, кн. 1-2, 2013.
3. Кръстев, В. Геополитика и геостратегия на туризма. Варна: Наука и икономика, ИУ, 2016.
4. Левков, К. Туризмът в САЩ - съвременно състояние, тенденции, проблеми. Сп. „Ново знание”, бр. 1/2015. В: New knowledge: Journal of science. Manuscript URL: http://science.uard.bg/index.php/newknowledge/author/submission/57.
5. Aleksandrova, A.Yu. Typology of countries of the world according to the development level of international tourism. // A.Yu. Aleksandrova, 2016, published in Geografiya i Prirodnye Resursy, 2016, Vol. 37, No. 1, pp. 14-22.
6. Johnson, S. Hierarchical Clustering Schemes, Psychometrika, 1967, Vol. 32, pp. 241-254.
7. Marinov, G., and I. Levkova, 2013. "The Perception Of Neighbour Countries In Bulgaria," Network Intelligence Studies, Fundația Română pentru Inteligența Afacerii, Editorial Department, issue 2, pages 97-101, October.
8. WTTC, Travel & Tourism ECONOMIC IMPACT 2016 WORLD. В: http://www.wttc.org//media/files/reports/economic%20impact%20research/regions%202016/world2016.pdf.
9. R Development Core Team (2008). R: A language and environment for statistical computing. R Foundation for Statistical Computing, Vienna, Austria. ISBN 3-900051-07-0, URL http://www.R-project.org.